Cyklopedická Wiki
Advertisement

Možno hľadáte stránku Fero Fazuľa alebo Prdenie?

Fazuľa je zahrabané ovocie ktoré existuje ako palivo na prdenie, alebo ako súčasťou rôzneho žrádla. Podľa legendy bola fazuľa vytvorená aby mohla zničiť zlý baklažán a navrátiť mier do celého sveta. Keď ľudia prvý krát objavili fazuľu v roku 2002, boli šokovaný. Nikdy ešte nevideli také dokonalé zahrabané ovocie. Jeden človek, ktorý patril k tým čo fazuľu ako prvý našli, povedal že: "Taký smrad a humus som ešte nikdy v živote nevidel."thumb|Fazuľa je super.

Využitie

Fazuľa sa dá využiť vo veľa veciach. Najznámejšie ako palivo na prdenie. Niektorý ľudia si fazuľu dávajú do polievok a iných nezdravých jedál ktoré predávajú v McDonalds. Najdôležitejšie využitie fazule je však jej sila zničiť hrozný baklažán.thumb|Hrozný baklažán, úhlavný nepriateľ fazule.

Legalizácia

Do roku 2008 bola fazuľa nelegálna na celom svete a 31.2.2008 sa rozhodol pán Patrik Enis (Skrátene P. Enis) že ukáže každému že fazuľa je veľmi super a odvtedy každý uznáva fazuľu za najlepšie zahrabané ovocie na svete.

Zaujímavosti

  • Fazuľa je jediný živý exemplár z čeľade "Hrachovité" ktorý má konkurenta.
  • Po fazuli sa prdí preto, lebo ľudský mozog je po zjedení fazuli okysličený, tento kyslík sa potom vylučuje cez riť.
  • Pilsner Urquel používa 20% fazuľovej esencie.

Kategória:Žrádlo Kategória:Osobnosti Kategória:Cool Kategória:Neviem

Advertisement